Haabersti viadukti nimekonkurss

Haabersti Linnaosa Valitsus ja Rocca al Mare keskus kuulutasid välja Haabersti viadukti nimekonkursi!

KUIDAS SELGUVAD VÕITJAD?

Nimesid sai esitada kuni 1. oktoobrini 2019.

Tallinna Linnavalitsuse nimekomisjon ning Haabersti Linnaosa Valitsuse, Loomaaia, Saku Suurhalli, Vabaõhumuuseumi ja Rocca al Mare keskuse esindajad valivad esitatud silla ja tunnelite nimede hulgast välja 3 finalisti igast kategooriast.

Finaali jõudnud nimed avaldatakse 8. novembril linnaosa ajalehes Haabersti Postipoiss ning Haabersti Linnaosa Valitsuse ja Rocca al Mare keskuse Facebooki lehel ja nimekonkursi ametlikul maandumislehel.

Kuni 12. detsembrini saavad kõik linnakodanikud anda finaali jõudnud lemmiknimedele oma hääle Rocca al Mare keskuse aatriumis.

Haabersti viadukti ja tunnelite nimed ning auhindade võitjad kuulutatakse välja 13. detsembril 2019 auhinnaüritusel.


PARIMATE NIMEDE AUTORITELE ON VÄLJA PANDUD AUHINNAD:


PEAAUHIND*

Silla nime autorile on auhinnaks Rocca al Mare keskuse kinkekaart väärtuses 1000 €

 

ERIAUHINNAD

Mõlema tunneli nime autorile on Saku Suurhalli poolt auhinnaks 5x2 kontserdipääset 2020. aasta jooksul vabalt valitud avaliku piletimüügiga üritusele väärtuses 350 €

 

AUHINNAD FINALISTIDELE

- Perekülastus Vabaõhumuuseumisse koos eriekskursiooniga väärtuses 105 €
- Tallinna Loomaaia perepääsmed 3 tk väärtuses 60 €
- 3 ühekordset Vabaõhumuuseumi perekülastust talvehooajal (kuni 22. aprill 2020) väärtusega 16 €/tk
- Tallinna Loomaaia üksikpiletid 6 tk väärtuses 8 €/tk

 

*Kui mitu inimest pakub sama nime, siis peaauhinna võitja selgub loosi teel.



MILLE POOLEST ON HAABERSTI VIADUKT ERILINE?

Haabersti sild on Eesti esimesel foorjuhitaval ringiristmikul valminud 277 meetri pikkune ja viie meetri kõrgune viadukt. Viaduktil on kaks jalakäijate tunnelit - Paldiski maantee all ja Ehitajate tee all.

Haaberstisse ehitatud viadukt on Eesti kõige pikema sildeavaga karpristlõikega sild, millel on lisaks erinevad kalded ja raadius.

Tähelepanuväärne on ka see, et viadukt, mis algab kaheharulisena, lõpeb üheharulisena, st silla keskel harud liituvad. Haabersti ristmiku ja viadukti projekteerimise eest pälvis Järelpinge Inseneribüroo OÜ "Aasta betoonehitis 2018" konkursil eripreemia.